Záložky

pondelok 14. januára 2013

Essence penový make up a zmatňujúci púder

Dnes sa konečne pustím do zvyšných pár recenzií, ktoré mám ešte na rováši :) Celé toto bude essence recenzia na penový make up soft touch mousse a zmatňujúci púder.


Ako to tu už bolo spomínané soft touch mouse make up je penový. Je to môj prvý penový tak som nechcela dáko moc investovať, aby sem vedela ako sa bude správať moja pokožka pri styku s ním. A div sa svete celkom ujde. Mám odtieň 04 matt ivory, tá fľašťička sa nezdá dáka veľká a make up má len 6 gramov, ale stačí ho naozaj len trošku a rozotriete ho na celé čelo. Pri prvom dotyku som cítila aký je mäkučký a kľudne by som do neho strčila aj celú ruku keby sa dalo :D. Kryje dobre, alebo viac než dobre, hlavne kruhy pod očami. Uznávam, že sa možno zdá moc biely ale naživo je taký ako moja pleť, splynie s ňou a je taký jemnučký až ma to núti chodiť si po tvári rukou :D :D Výdrž má asi cca 4 hodiny, potom mi začína z tváre nenápadne miznúť. Ale neodporúčam pre tie z vás, ktoré máte suchú pleť !! Ja mám mastnú a aj tak sa mi po chvíli spravili šupinky na tvári čo je dosť ddivné. Nebolo ich síce veľa ale boli tam ! Inak ma niako neohúril ... čakala som viac :/




Druhým pánom "na holenie" je zmatňujúci kompaktný púder v odtieni tiež 04 perfect beige. O púdroch asi moc písať nebudem rsp. neviem. Niekto mi raz povedal že je jedno aký máš púder hlavne aby bol make up pod ním dobrý. A je to pravda, ak máš nahovno naprd make up ani púder ťa z toho nevytiahne ... Tak a čo k nemu, má klasický okrúkly obal, 12gramov, dosť sa práši, a neviem prečo ale keď ho ovoniam cítim v ňom niečo ako škoricu alebo také dačo nie moc vábne, keďže škoricu nemôžem ani cítiť. Neviem čo by som o ňom ešte vedela napísať. Je fajn, ako všetky púdre ktoré mám a ktoré som dotera zmala. A ešte jedno, ešte som nemala púder ktorý by som si kúpila 2x po sebe, vždy mi na ňom niečo vadilo (na tomto napríklad vôňa, viem že to hneď vyprchá keď si ho dám na tvár ale jednoducho mi prekáža).



Moje hodnotenie: penový make up dostane  pekných 6 bodov, púder možno takých 7 ? ..obrovské mínus za tú vôňu, nieje nad krásne voňajúci púder :) 

Vyskúšali ste aj vy nieaký z essence makeupov ? Boli ste spokojné ?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teší ma, že vás moje články zaujali :)