Záložky

utorok 11. júna 2013

F&F kozmetika (časť druhá)

Ahojte ... ubehlo už mnoho dní ako som Vám predstavovala očnú kozmetiku F&F prvý krát niekedy vo Februáry. Prišiel čas teda rozobrať aj ostatok nech na to stále nemyslím a otvorím dvere novým článkom :D. Ide o tvárovú kozmetiku, ja mám konkrétne púder, bronzer, korektor a dve bázy. Túto kozmetiku používam od februára skoro každý deň a moc s nej neubudlo (až na púder) čiže ak to takto pôjde aj naďalej vydrží mi navždy a ešte o týžden viac :D Ale idem na produkty radšej :D Inak asi to rozdelím na 3 časti aby to nebolo moc dlhé :/




F&F Pressed powder
Prvým začnem púdrom, pretože ho používam najčastejšie a asi aj najviac na nom vidno, že z neho ubúda. Je v klasickom primerane veľkom okrúhlom obale z čierneho plastu. Vo vnútri je zrkadielko čo je dosť praktické ale aj labutienka. Púder je v odtieni light a naživo vyzerá strašne svetlý ale na pleti sa prispôsobil aj keď ma pred mesiacom slnko spieklo na ksichte :D. Je rozdrvený úplne na jemno takže sa dobre nanáša a pôsobí prirodzene. A ešte som chcela že drží pleť matnú dosť dlho, nečasovala som mu to ale myslím že pár hodím vydrží bez ujmy. Za mňa je tento púder naj, má len jednu chybu, že sa mi už míňa :(. Ale keď ho uvidím niekde ešte určite si ho kúpim .. aj do zásoby :D


Moje hodnotenie


F&F bronzer
Toto je môj druhý bronzer v živote. Prvý som mala ešte ako 15 ročná a myslela som si že to je ten najtmavší púder na svete preto som ho nepoužívala :D Neviem čo to bolo za značku viem len že to bolo dávno a skončil v koši :D ... Tento má názov shimmer bronze a má neskutočnú hnedú farbu. Obsahuje aj jemný shimer (čo som si všimla len nedávno :D ) ktorý lícne kosti trochu viac rozžiari, len si treba dávať pozor na množstvo lebo je dosť pigmentovaný preto sa viac hodí k tmavšej pokožke, ale v správnom množstve nepokazíte nič ani no hocijakej inej :) Čiže mne vydrží ozaj dlho preto si ďalší kupovať v nasledujúcej dobe nebudem ... A ten nápis na prvej fotke je zotretý preto, lebo som sa snažila dať dolu odlakovačom cenovku (alebo teda to lepidlo z nej) ... Bohužiaľ nápis šiel s ním ... 
 Moje hodnotenie

F&F concealer
A dnes ako posledný Vám predstavím korektor v odtieni 1, ktorý je tak trochu aj rozjasňovač. Je to klasický korektor so štetinkami na konci, vytláča sa otáčaním konca, myslím že na 6 otočení vyšlo to množstvo čo vidieť na fotke. Je stredne krycí, a je aj celkom v pohode na kruhy pod očami, síce ich celkom nezakryje ale pekne okolie očí rozžiari :) Na fotke ruky som sa snažila zachytiť tie trblietky :D podarilo sa mi zachytiť 2 :D ... Konzistencia je tuhšia ako krém ale roztiera sa celkom dobre a nerobí fľaky, ako niektoré korektory ktoré stihnú zaschnúť skôr ako ich človek poriadne poroztiera :D Jediné čo ma na ňom štve je to, že sa tak zaserkal v tej priesvitnej časti :/ inak v pohode .

Moje hodnotenie


Máte nieaký výrobok F&F ? Ak nie plánujete si kúpiť ? 
(neviem či sú ešte tie výpredaje) A ak ich máte ste spokojné? 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teší ma, že vás moje články zaujali :)